.
.

sâmbătă, 30 martie 2013

De weekend: Paris, martie 2013


Primăvară nouă în Paris, puţin rece, vântoasă, puţin mohorâtă, aşa cum îi stă bine Parisului; mi-am zis să-mi acord singură o mică vacanţă, puţin aer primăvăratic parizian poate face minuni; eram şi curioasă cum va fi standul românesc la Salon du livre, aşa că am zis că merită să ajung şi acolo (pe banii mei, se înţelege).

Am trecut prin locurile dragi, familiare: Jardin du Luxembourg, Boul' Saint-Mich', Montmartre.

                                                             Jardin du Luxembourg, desfrunzită
                                                    


                                                                   Place de la Sorbonne



                                                                        Sacré Coeur



Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu